Невдалий АВТО менедж МЕНТ (секрет 13-ий)
Також сприяє росту не ваших, українці, прибутків і наступна новація "реформованих" Правил зразка 2012 року. Відтепер вже не зможе батько навчати свого сина водінню автомобіля чи іншого транспортного засобу бо Правилами-2012 ліквідовано поняття "особа, яка навчає в індивідуальному порядку". Якщо у вас водійський стаж двадцять або й сорок років, ви не можете навчати свого сина, доньку чи внука, а зобов"язані віддати "до науки" недосвідченому наїзнику з автошколи, якому комісія ДАІ видала так званий атестат на право навчати в автошколі. А видала вона (ДАІ) згаданому інструкторові той атестат можливо просто за те, що він "свой в доску". Не факт, що той інструктор сформує у вашої дитини правильні прийоми водіння. Він, можливо, і сам їх не має. Вихід на роботу інструктора "з будуна" - теж не видумки учнів. Реформа не створила гарантованих умов для відсіву таких "кадрів" із системи автоосвіти.
Гідних кадрів з викладання Правил дорожнього руху та навиків водіння катастрофічно не вистачає. При цьому робиться усе можливе, щоб відштовхнути від цієї сфери досвідчених кадрів з числа інженерів-автотранспортників. Повірте, їх досвід роботи в галузі, що зменшила обсяги перевезень, був би дуже доречним в автоосвіті. Тим більше, що згаданий персонал не тільки надкваліфікований - він іще й невибагливий до умов праці. Єдине, із чим варто було б рахуватись - це їхні умови незалежності від раніше створених автошкіл. Але нормативна гребля обмежує вливання до автоосвіти багатьох талановитих фахівців з гарною інженерною підготовкою. Може то через відсутність у них бажання сплачувати данину "хазяїну"?