Пошукова форма

Без власних мізків чуже не "зкозлити".

Без власних мізків чуже не "зкозлити".
27.03.2018, 19:46

   Останнім часом відстежую матеріали розміщені у "Розвиток інфраструктури". Вдячний С. Г. за таку можливість. Разом з тим вважаю за доцільне інколи їх коментувати. Сподіваюсь, вони необразливі для учасників руху реформ на автомобільному транспорті. На цей раз також прагну висловити наболіле. Можливо, це дасть змогу прийти до спільного знаменника на загальну користь суспільству.
   Інколи створюється враження, що вже існуючі та новоутворені комітети Міністерств (зрозуміло, не усіх і не завжди) і донині залишаються інертними - нездатними видати очікуваний план дій. Такий, щоб не для "галочки", а щоб дійсно був спроможний змінювати на краще, утворений роками, катастрофічний стан справ. Спостерігачам важко позбавитися відчуття, ніби робиться усе не так. Адже відсутність вдалих рішень призводить до відвертих уяв про нудне животіння деяких структур. Не хочу нікого образити, але може вам варто змінити не тактику, а стратегію? Вам, безумовно, зрозумілою є різниця між тими поняттями (серед вас немає людей без належної освіти). Та усе ж наважусь натякнути на хід моєї думки. 
   Здається, роботу деяких комітетів успішно може замінити одна людина. Тільки от яка? Про це я міг би розповісти окремо, бо одного поста не вистачить. Узагальнено лише натякну: у деяких людей на ваші запитання уже давно є відповіді (бо вони не зі стелі взяті, а вистраждані власними нелегкими життям + професією). З освітнім рівнем у них теж ОК. Коли хтось серед вищих ешелонів влади зрозуміє мою думку, тоді і буде успіх. (Але ж чи доведуть її до вельми шанованих вух? Може ризикнути?)   

    А допоки усе залишиться, як є. На жаль, статистика успіху поки невтішна - він приходить лише з третього чи сьомого разу. А час - то штука невблаганна. Попри його брак декому таланить не у сталому режимі. І це усвідомлюючи, що методом тику успіху не досягнути. 
   Хто не боїться, що з нього "шапка впаде", пишіть. Щиро готовий допомогти у розробці плану реформування, а точніше сказати, у створенні нової системи безпеки на автомобільному транспорті. (Тих хто сподівається "зкозлити" ідеї з мого сайту, розчарую: між критичним матеріалом 2012-13 років, та ефективним планом дій у моєму розумінні існує суттєва відмінність.)

Коментарі

Ваш коментар